pondělí 28. ledna 2008

Miloš Tomáš se ptá II.

  1. Dobrý den. Napadly mě dvě otázky. Dovoluji se ptát zde, neboť z webu Jiří Vacek-Satguru jsem nikdy žádnou odpověď nedostal, maximálně přišel sprostý útok s bonusovou výhrůžkou od jeho hlavního protagonisty (viz např. článek "Miloš Tomáš se ptá"). Zodpovězení těchto otázek - bez emocí a urážení - může mnohé mezi námi vyjasnit. První z otázek se týká samotného (klidně za něj mohou odpovědět jiní) Jiřího Vacka. Jen si dovoluji vyvést p. Vacka z dalšího omylu - nebyl jsem a nejsem rozčilený, už mi lži a sprosté výpady jeho a jeho některých přátel zevšedněly. Když už musí stále referovat o druhých, měl by mluvit pravdu. A co pro něj mám "ze své duchovní výše"? (tuto otázku mi klade v 12. díle svých pamětí). Inu, vzhledem k jeho dost nízké úrovni, tak jistě hodně. Začíná to požadavkem omluvy za dehonestování mých rodičů a následné urážení, navádění druhých a za další sprosté amorálnosti a končí jeho nesebekritickou a tudíž neadekvátní reakcí na tento dopis.
    Jiří Vacek ve svém nedávném referátu o jejich (či spíš jeho) Štědrém dnu uvedl větu: "Šakti zaspala." Moje otázka zní, proč, jak často a v důsledku čeho se stane, že šakti zaspí? Hlavně proč a co je toho příčinou?
    Druhou otázku si dovoluji směřovat na odborníka na kašmírský šivaismus pana Krutinu. Pane Krutino, tvrdíte, že "Buď je ego, nebo Bůh, jiná varianta neexistuje". Viz: http://www.jirivacek-satguru.cz/clanky/aktuality/tantricka-stezka-poznani-sebe-_siddha-kundalini-joga__-4_-dil
    Zajímalo by mne, co nebo kdo s určitostí jste tedy (dle tohoto Vašeho členění - těchto dvou kategorií) podle Vás Vy sám, kdo pan Vacek, Vaše manželka, rodiče, já, my, oni, zvířata a věci kolem nás atd.?
    Předem upřímně děkuji za odpověď.

    S pozdravem Miloš Tomáš

mailto:kauza.vacek@gmail.com