pondělí 16. března 2009

Důkaz o „skutečném zázraku“ definitivně nalezen

Martin Pařík

Pan Vacek před časem s těžkým srdcem oželel ztrátu své zázračné fotografie:

„Na Morávce se ke mně také konečně přihlásil fotograf, který na jedné Aldeje pořídil snímek mých očí, ze kterých vychází zřetelně světlo… Těšil jsem se, že konečně dostanu negativ. Velmi mě (Jiří Černý ze Stříbra, pozn. red.) zklamal: „Nebyl jsem si jist, zda jsem při fotografování neudělal nějakou chybu, tak jsem dal negativ k přezkoumání jednomu výzkumnému ústavu a oni jej ztratili.“ Jaká škoda. Důkaz o skutečném zázraku se ztratil.“ (Jak jsem hledal Boha a nalezl sebe 7, str. 193 )

Prozřetelnost ovšem – jak jinak u sadguruů - zapracovala a „důkaz o skutečném zázraku“ byl nalezen a bezpečně ukotven na webu Jiří Vacek-Satguru. Šakti zařídila, že světlo nyní sice z očí již neprýští (ztratilo se spolu s fotografií), zato nyní probublává temenem a zvolna po něm stéká. Také tak pracuje šakti.