sobota 28. března 2009

PAN VACEK OBHAJUJE ZLO A AGRESIVITU,

sám je šíří a vydělává na tom aneb „očista charakteru“ „mistra“ Vacka a jeho sekty.



Pan Vacek obhajuje zlo. Pan Ries nedávno napsal, že ten, kdo urazí mistra, má být zbit (prý to prohlásil mudrc Rámakrišna). Napsal to jenom proto, že nějaký člověk se v rozhovoru s jiným člověkem vyjádřil (čili panu Riesovi do toho nic není), že pana Krutinu "nemusí". Jeden člověk se v privátním rozhovoru s jiným člověkem vyjádří, že pana Krutinu nemusí (ani se mu nedivíme), a hned se proti němu zvedne štvavá kampaň Vackových čélů (Co je zač ten pan Krutina? Podle naší zkušenosti je to jen hodně namyšlený, zpupný, občas sprostý a drzý podivín). Pan Vacek a spol. šíří zlo. A to opakovaně. Téměř v každém díle svých "pamětí" píše Jiří Vacek o někom zle. Na Vackově internetu se to nevybíravými štvavými útoky proti někomu nejednou jen hemžilo. Nabádání čélů ke štvaní a škemrání „mistra“ o obranu proti údajnému ohrožení se opakovalo. J. Vacek stále dokola opakuje ve svých knihách tytéž pomluvy. Šíří pomluvy, zlo a ještě na tom hledí vydělávat.

Kdyby se Jiří Vacek měl omlouvat za všechny své nehoráznosti a lži, trvalo by to jistě dlouhý čas. Podle něj "lidé jako pan Pařík vraždí, upalují...", Miloš Tomáš „zneužíval svou matku“ a šíří zlo. Prý usilují, podle jeho vlastních slov, o „likvidaci Vacka za každou cenu, i za cenu těch nejšpinavějších prostředků“. Miloš Tomáš je prý „spojen s BIS“ (a dost možná, že i s FBI, CIA, Mosadem aj. – jen si to u nich ověřit), jiní podle Vacka zas se "svými estébáky". To vše o nich mistr v darebáctví napsal. Tož by si pánové z Vackova "společenství" (dříve tzv. skupina vnitřního náboženství) na výše uvedené měli dát pozor a zbytečně je nedráždit (Pozn.: Jistě to bude pochopeno jako výhružka, proto – pro méně chápavé čély Vackova společenství i Vacka samotného - je to sarkasmus). Mimochodem, my též pana Krutinu nemusíme a být kýmkoliv podobně smýšlejícím, nebáli bychom se s tím vystoupit. Přátelé, jsme přece svobodné bytosti. Netřeba podléhat něčímu zlu a zastrašování.

Pan Ries, který sňatkem Vackovy dcery s panem Krutinou přišel o post Vackova následovníka, zvolil, tak jako několik jemu podobných, taktiku lézt pánům Vackovi a Krutinovi "do ..." Že tak ale bude činit nepřímým vyhrožováním fyzickým násilím, tedy primitivním, křupanským a hulvátským způsobem, hodným lidí duchem tupých, zaslepených a nevědomých, nad tím zůstává rozum stát. Máme to chápat tak, že se pan Ries z duchovně hledajícího proměnil v násilníka? To snad ne! Kde se to v něm vzalo? Pan Krutina by hned věděl - "zlem nasáklé ego". Takto si počíná "kontaktní osoba" duchovního společenství, která by měla jít příkladem.

Sám Jiří Vacek nejednou ve svých knihách vyhrožoval (jakousi údajnou "mistrovou zničují silou", jindy zas "nemylte se, my své právo na obranu známe") a k agresivnímu stylu pana Blažka (poté, co tento nadával do vejlupků a avateřistů) se vyjádřil, že je to jeho styl. Výprava tří čélů s cílem inzultovat pana Paříka byla nepochybně též vyslána s vědomím Jiřího Vacka. Pomlouvačné a štvavé články narušené osoby Zuzany Takáczové proti Tomášovým nechal Jiří Vacek publikovat v rubrice Stránky našich přátel. Šíření pomluv o manželích Tomášových bylo zřejmě i důvodem k nabízení knihy Lva Tygra (přes pozdější neobratná tvrzení, že je prodával ze zcela opačných důvodů - tedy nezištně a ku výstraze???). Pomlouvačné dopisy svých čélů redakci časopisu Dotek, do Ramanášramu, českým a moravským knihkupcům aj. též zřejmě inicioval Jiří Vacek. Štvavé výkřiky pánů Dymanuse, Nykla, Indráka, Krutiny a dalších (vyhrožování "karmou" nevyjímaje, včetně "pár karmických pohlavků") zřejmě též inicioval Jiří Vacek. Ten sám obdivně napsal, že jakýsi - prý duchovní mistr - Nitjánanda, kdyby dostal facku, tak by jich vrátil hned několik a toho dotyčného by zbil.

Proč to všechno Jiří Vacek píše? Že by mysl "nasáklá zlem"?

Nyní pan Vacek, když se někdo proti tomu ohradí s tím, že jde o komunistické manýry (a bohužel má pravdu), toto zlé smýšlení obhajuje. Dluží panu Riesovi snad něco? Měl by pana Riese pokárat za zlé smýšlení. Ale proč, když takto smýšlí sám, že? Vedle svých čélů, kteří myslí podobně (viz nestydaté a zlé výroky pánů Krutiny, Blažka, Indráka nebo Vackovy asociální přítelkyně Zuzany Takáczové). Co když je např. pan Pařík mistr a nějaký jiný (samozřejmě pravý) mistr to poznal. Pan Vacek ho tedy již nesčetněkrát urazil. Podle pana Riese by měl být pan Vacek v takovém případě zbit? A pan Vacek mistry skutečně uráží. Jiří Vacek uráží skutečné duchovní mistry. Ramanu Maháršiho uráží tím, že překrucuje jeho nauku, Ježíše uráží účelovým překrucováním jeho výroků, jak uráží Drtikola a další je zřejmé. Věřme, že pan Ries při své avízované exekuci bude schopen měřit jedním poctivým metrem, nikoliv tím jednostranným, čélovským.

„Zlá mysl“, zlo, ego nasáklé zlem, „naši nepřátelé“, „ve světle vlastní nevědomosti a zla“, my, oni... To všechno jsou oblíbené výroky "mistra" Jiřího Vacka. Ó, jak naprosto a hluboce neduchovní! Prý „gurudží Já jsem“... (!!). Proč asi jedinci nečistí charakterem a psychicky nevyrovnaní káží o očistě? Protože ji potřebují, a tak ji promítají tam, kam směřuje jejich mysl – do mnohosti (k žákům, k těm ostatním). A právě tak chápou i mistrovství – jako výlučnost v mnohosti. Jak ubohé, trapné...

Jiří Vacek a spol. - konečně jasno (doufejme). Nikdo nestaví světlo pod kbelík, ale někdo údajným „světlem“ rád kbelík překrývá.

Redakce