pondělí 14. července 2008

Pane Krutino, sprostě lžete!

Miloš Tomáš

Dosud jsem nereagoval na vaše opakované drzé útoky proti mým rodičům a mně. Toto však je reakce na to, jak skutečně sprostě účelově ohlupujete zájemce o hledání Pravdy. Viz váš poslední článek nazvaný „Zákonitost duchovního společenství z pohledu praxe“. Doufám, že jste si toho (svých účelových lží) alespoň vědom.
Krom toho, že jistě byl Ježíš před Jiřím Vackem a hlavně na rozdíl od něj mluvil pravdu a měl diametrálně odlišnou morálku, na co si vás a další čtenáře dovoluji drobně upozornit, nikdy nevyřkl to, co jste mu účelově podsunul do úst.
Pro nezasvěcené si dovoluji vámi uvedený údajný Ježíšův výrok ocitovat a červeně vyznačit vaše hrubě účelové "doplňky": "Kde se dva sejdou ve jménu mém (ke společné meditaci na Já jsem), tak Já jsem je uprostřed nich.“ (Ježíš) Pokud se chcete po vzoru svého tchána ohánět Ježíšovými výroky, měl byste je na rozdíl od něj účelově nezkreslovat. Patrně jste měl na mysli Ježíšův výrok: "Kdekoliv se sejdou dva ve jménu mém, já jsem mezi nimi."
Aby bylo o tom, co píšete, jasno:
a) o žádnou zákonitost se nejedná, nýbrž o vaše účelové lhaní. A to prokazatelně.
b) o žádné opravdové duchovní praxi to, co píšete, nesvědčí. Jen o ohlupování důvěřivých opravdových hledajících.
Kdo provádí opravdu jakoukoli duchovní praxi (např. filosofie kašmírského šivaismu a jakákoli duchovní nauka, která je původně neduální, avšak interpretovaná dualisticky), jistě není povýšený a namyšlený, nelže, nepomlouvá, nenapadá druhé atd. To však o vás neplatí.
V závěru svého jednoznačně účelového článku píšete o karmickém plánu (?). To vás napadá po dohodě s vaším tchánem? Dovolím si citovat z toho, co píšete o hledajících: „Pokud si ve svém karmickém plánu vyčerpali dobrou karmu a nedosáhli příslušného duchovního vývoje, tak často skupinu opouští.“
To tedy znamená, že konkrétně všichni ti, co opustili skupinu vaši a vašeho tchána Jiřího Vacka, vyčerpali (podle karmického plánu samozřejmě, jak jinak) dobrou karmu. Kdyby byli bývali měli dostatečně „načerpáno dobré karmy“ (Od koho asi? Patrně od mistra, že? Nebo od Mistra?), tak by skupinu asi nikdy neopustili, že?
To je ale naprosto sprosté, že?
To máte opravdové hledající za pitomce (anebo je na tom ta Vackova a vaše„skupina“ tak zle), že je musíte takto ohlupovat a svádět z cesty k Pravdě?
Ještě že opravdový hledající a opravdový zájemce o duchovní nauky a o nalezení Pravdy nemusí (!) být členem vaší skupiny. Je totiž svobodný.