Miloš Tomáš
Meditační klubovna duchovní srdce nyní hlásí požadavek "vyváženého" vstupného na meditaci s manžely Krutinovými. Před tím tedy zřejmě bylo vstupné nevyvážené. Přitom rezervace míst na meditaci s Krutinovými nyní prý není nutná. Na meditaci s jeho tchánem byla nyní dokonce „nezbytně nutná“. Teď na pana Krutinu a jeho choť není.
Proč? Jednak je třeba ve skupině Jiřího Vacka a spol. (zřejmě vackovců či vackistů, jestliže já a mí přátelé jsme podle nich již několik let tomášovci a tomášisté, avateristé aj.) zamaskovat očividnou zištnost (příklad jeden za všechny – 108 dolarů určených pro někoho jiného než pro Jiřího Vacka podle něj samého mělo prý připadnout jemu „jako samozřejmost") a za druhé o méně upřímné a hrané meditace s vymyšlenými pseudoduchovními stavy manželů Krutinových již není takový zájem. Dříve byl o divadlo manželů Krutinových větší zájem v MKDS, nyní při rozpoznání sebestředné povýšenosti a přitom prosté komedie a dualistické povrchnosti takový zájem meditovat s paní a pánem Krutinovými není.
Není divu, čte-li člověk od pana Krutiny takové nekonečné scestné plky o duchovní nauce a navíc jeho neumělé útoky proti jakýmsi "realizátorům", "pseudorealizátorům", "pseudoadvaitisté", co prý "tvrdí, že vše je milost, např. i chození na houby" (bzz... – pozn. autora). Kdo asi jsou podle pana Krutiny oni pseudoadvaitisté, pseudorealizátoři a realizátoři v uvozovkách, na které musí ubohý "inkvizitor" a hráč na duchovního poučovatele pan Krutina uboze házet špínu, o kterých musí lhát?
Přišli s tím už před ním Jiří Vacek a některá jím zmanipulovaná, vycvičená, snaživá, ale omezená ega (podle něj „Bohu nepřátelská“, „zlá“ a „od Boha vzdálená, tak jako všechno mimo Boha“).
Proč pan Krutina i jeho tchán vůbec psali (to je přesně to, co pan Ries nazývá termínem „žvanění“) o pokoře, soucítění, lásce atd., když jen a jen nadále demonstrují svou nevyváženost (srovnej například „buddhistická ega“ - Vackův termín - s egem Jiřího Krutiny, kterým jest dle sebe on sám, jelikož podle něj „je Bůh, nebo ego“ a Bůh je jen jeden a je jím prý mistr a tím prý je Jiří Vacek, event. to, co z jeho osoby tryská či jako duch přebývá, dále Vackovu amorálnost, jako např. urážky, nactiutrhání, zcizování, ale také jeho projevy pýchy, ublíženosti atd.) s normálními duchovními lidmi, že naprosto neví, co to je pokora, soucítění, láska (už jen např. do očí bijící účelově Vackem přelhané Ježíšovy výroky mluví zcela jasně).
I pan Dymanus, který mne kdysi zkoušel (a já s ním bláhově chtěl v míru disputovat o oněch duchovních otázkách), ale do MKDS mne nepřijal (zřejmě dostal pokyny „shora“), připouští vinu na straně Vackovy skupiny. (Píše o „mstě“ z mé strany. Nepíše však za co se, podle něj, mstím. Msta je vždycky za něco. Ne, pane Dymanusi, buďte v klidu, Vy jste mi nic neudělal, a věřte nevěřte nemstím se, jen sděluji doložitelná fakta.)
Takže, pane Krutino, kdybyste si raději hlídal vstupné na svou "meditaci", aby aspoň toto bylo "vyvážené".